Subject: Kliendikaart ja ID kaart
From: "Margot Kihulane" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 13:03:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun teie poole küsimusega:

Kui meie kaupluste ketis saab klient ennast registreerida meie
püsikliendiks ainult ID kaardi aluses, mille klient ka makes

terminaali paneb, siis kas me veel endiselt peame ka paberkandjal kliendi
allkirja võtma, et võime tema isikuandmeid kasutada, kui me arvutis teeme
linnukese sinna, kus klient soovib: kas e-kiri, telefon või üldse mitte?

Lihtsalt see paberimajandus – milline kokkuhoid oleks ja ka
keskkonnasäästlikum.

Püüdsin otsida internetist vastavaid juhiseid, aga ei leidnud või siis ei
osanud otsida.

Ette tänades abi eest

MARGOT KIHULANE

Area Manager

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+3725014708

Bodybalt  OÜ  Põhja  pst. 25  Tallinn 10415